Monday, January 3, 2011

My First Home Made Choc

Assalammualaikum wbt...

Alhamdulillah buat kali kedua di tahun 2011 ini aku mengupdate blog..hehhe...Abang Cayang yang baru pulang dari kantor sudah pun dibuai mimpi bersama anak kesayangan kami..Esyah (gelaran aisyah utk dirinya sendiri)..Abang Cayang dah pesan jangan lupa kejutkannya kul 2.00 petang nanti..ok no hal...

Hari ini aku ambil cuti..saje2 nak rehatkan minda..dan ambil kesempatan untuk mengemas rumah dan menguruskan perkara-perkara yang tidak terurus dikala aku bekerja..syukur aku dapat menyiapkan segalanya dengan sukses sekali...hati mau rajin untuk melakukan semua perkara-perkara ini..sesuai jugak dengan cuaca sejak pagi agak murung dan matahari pun masih juga tidur dibuai mimpi...suasana amat dingin pagi ini serasa malas aje mau mandi..huhu...tapi aku dah mandi sebelum mengadap blog nih ek..

Malam tadi aku bersama sis aku menjalankan misi untuk membuat coklat...wahhh..cukup menarik rupanya..dan aku rasa teruja apabila hasil tangan ku menjadi malam tadi...ini lah yang aku plan dan rancang selama ini..walopun aku tahu dah ramai diluar sana dah ramai yang menjalankan aktiviti ini..niat suci nak jadi bisnes woman tercetus apabila hati aku meronta-ronta untuk melakukan sesuatu..kalau orang diluar sana boleh berjaya..mengapa tidak aku kan...jadi untuk dikongsi bersama..ini lah hasil tangan ku menyiap coklat demo untuk promosi..(hahha..kat mane lagi kalau bukan opis aku..) harap-harap mendapat sambutan....insyaallah...






inilah hasil tangan ku..harapan agar dapat buat yang lebih baik dan cantik-cantik...sape-sape yang nak order bleh contact saya yer...tak lupa tq a lot kat semua yang banyak membantu menjayakan misi my choc ni...muahhx sayang u ollls..


nak tag jugak gambo cupcake yang buat hari tu....xsempat nak update...

p/s : sedang dalam proses create laman blog untuk my choc...tunggu yer....

No comments:

Post a Comment