Tuesday, February 2, 2010

Hobi baru AgakNye...

Hai Sume...dalam tempoh aku majuk ngan Abg cayang ku tu...xbanyak mende aku borak ngan die..tambah plak ngan keje aku yang belambak kat opis tu...balik keje penat...layan si Acha pun kureng skunk nie..sori yer cayang mama..mama tired sgt...Abg Cayang ku plak...time aku balik..die plak siap2 nak gi keje..gitu ler rutin harian kami...die keje 2 shif..malam & siang..so masing2 ada bende yang nak dibuat...satu hari tu ..die cuti...masa anto aku gi keje..die siap2 nak bawa Acha jalan katanye...tak plak aku byk tya die nak gi mane..bio kan jer la...petang aku balik keje..si Acha dah kecoh2..ntah ape tah..aku. pun xpaham ape die kata...skali masuk bilik tu ler bendenye...hmmm..hobi ape plak nie...tringin lagi nak main permainan ke...rupenye helikopter kontrol....malas aku nak tanya..lantak kan ajer...(majuk xabis lgi nie...)...

No comments:

Post a Comment