Thursday, January 28, 2010

Rumah ke Taska....

Kembali lagi aku ke dunia blog...walau sejak akhir2 nie aku rasa malas sgt nak update blog...bukan dh xminat tp xberkesempatan nak ngadap laptop...tp malam nie aku ada story menarik nak share ngan u all...al kesahnye cenggini...ptg td pas keje balik umah..nengok ya allah..umah xubah cam baru di landa ribut taufan...eeeeee...geram nye aku...sabokan aje dgn diorang nie...dgn toys yg bersepah2..pastu ditambah plak bende baru dalam umah tu..ghupenye abg cayang ku kuar shoping sorang2 td yer...hmmm..xper...tah ke mane dia shoping aku xpasti...malas nak tau..(benonye aku majuk dgn dia..huh)..aku buat don no jer...die belikan set meja tulis ngan 2 buah kerusi plastik utk budak2 tu..mmg ari tu kitaorg ade tgk..tp xplan plak nak bli..sebab rumah xde ruang..tp ari nie balik jgk bende nie ke rumah...hmm..ditambah plak dgn kad ABC dan gambo2 kenderaan..abg cayang aku tempek kat dinding..ee..nie rumah ke nak bukak taska...si Acha ape lg bukan main sonok la die..bukan die duduk atas kusi tu..ditolaknye merata...tambah plak abg long nye ade...xkuasa aku nk melayan..lantak ler korang...so nie ler ruang dlm umah tu yg dh macam taska jer...(ada rejeki benti mpm bukan taska..jd cekgu)...layan je gambo kat bawah..xsempat nak tgkap gambo Acha tolak kusinye...tunggu part lain ek...




Rumah ke Taska...tunggu nt aku bukak taska korang leh anto ank korang ek...fee sebulan RM 250.00 sorang..ok la tu...anak melampo nakal aku up sket...

No comments:

Post a Comment