Thursday, March 17, 2011

17 Feb

Hari ni rasanye agak sibuk di ofis dan pada masa yang sama komitmen aku di Chalet Impian jugak begitu..mujur la ada wan dan aqif budak-budak pra kat sana...opismate aku si pian masih lagi MC...tambah pulak minggu cuti sekolah..ada saje orang nak masuk chalet...

*****
kerja di opis pulak bizi dengan kerja-kerja Sukan Kerajaan Tempatan...bil bayaran penuh di tray..tidak bersentuh lagi...dalam keadaan macam ni aku perlu mencari masa untuk buat kerja-kerja yang agak terbengkalai tu... (ct kamu kene datang awal esok ke opis untuk settle..demi memastikan meja ku kemas dan bersih kembali)

:-) mood gembira nak cite aku dah bejaya siapkan oderan dari cik ila..die mintak aku buatkan keychain ni..dah lame sangat rasanye..tp baru semalam siap dibuat...badan rasa suam-suam kuku dan kepala berbintang-bintang********

tq ila...

Nota Kaki : sekarang tengah wat choc untuk oderan seterusnya..nak tau sape            order..tunggguuu..next entri.. (cuci pakaian / update blog / wat choc dalam satu masa..fuhhh...)

No comments:

Post a Comment