Tuesday, March 8, 2011

7 Mac

Assalamualaikum...

Kali ni nak bawa pembaca mengimbau zaman dolu-dolu...yer lah masa muda remaja dan tengah sweet lagi masa tu kan..sekarang pun sweet jugak...banyak masa lapang aku dulu dipenuhi dengan aktiviti merekabentuk dan membuat hasil kerja tangan..cam jahit baju ke..wat langsir..mengait dan ada la lagi kerja-kerja craft ni kan..cume pas kawin masa terhad nak buat semua tu..tambah pulak dengan anak kecil.. cuma sekarang ni rasa cam ada masa sedikit walopun kadang-kadang kene curi masa tu...

Macam time sekarang ni..update blog jam 2.00 pagi..sebab aku dah tido dulu dengan Esyah...pastu baru bangun..sambil tu buat coklat untuk tempahan orang...hehehe..bijak kan.. so xde alasan la takde masa..

Macam jugak memasak.. kalau berkesempatan memang aku suka bab masak- memasak ni..tambah pulak cik Abang Cayang yang kuat suka makan tu.. hari bekerja tak dapat lah nak masak banyak-banyak dengan menu yang besh-besh..tapi yer lah..masak ala kadar jer lah..paling simple pun sardin dengan telur dadar...janji masak kan..kan..kan..

so semalam saje suka2 test power nak buat something (handmade craft la kan)..hrmmm kalau dulu bukan main laju lagi jahitan tangan aku..sekarang dah ghupe orang parkinson..sebab jarang sekali mempraktikkannye..


 handmade keychain ni aku gantung kat kunci kete...


Nak jugak amik kesempatang tag gambar coklat yang baru siap nih..untuk cik wani kita..tq yer wani...
coklat praline dengan coklat bar..kalau cam ni saya caj RM35 yer tidak termasuk hiasan


Nota Kaki : harap pasni dapat wat banyak-banyak ..lagi dan lagi....suke sangat...

No comments:

Post a Comment