Wednesday, February 23, 2011

23 Feb

Assalammualaikum...malam nie aku hanya bertemankan laptop dan televisyen sebab minggu ni Abg Cayang keje malam...nak ajak Esyah temankan...die dah pun dibuai mimpi di sofa lepas susu tadi...macam penat sangat nampaknya...kalau tak masa nie sebuk suruh aku warnakan buku colouring die tu...last2 aku plak yang kene kaler sume untuk die..nakal kan...? anak sape...

Hari nie aku nak share ngan korang sume..disebabkan Abg Cayang dah berjaya menghadiahkan aku sebuah mesin jahit murah..mesin jahit biasa-biasa aje..ok la dari takde kan..ya Allah aku ni memang tak pandai bersyukur...(muhasabah diri..) dah dapat mesin jahit..ape lagi bole la mengisi masa lapang yang kadang-kadang tak berapa nak lapang tu kan..jadi hasil pertama aku ialan membuat cover kerusi makan nie...suke sangat..sebab ape yang aku rasa dan terlintas difikiran nak buat aku dah leh buat dengan adanye mesin jahit berharga di rumah ku..tq to my beloved husband sebab hadiahkan mesin jahit tu yer..muahx...


Nota kaki : nantikan hasil jahitan aku di entri yang lain...

No comments:

Post a Comment