Saturday, February 12, 2011

CNY & B4...

Malam ni nak ajak kawan-kawan sume jengok entri baru nih..yer law..asik2 entri yang sama..bosan la ek...tak mo tulih panjang2 malam nie just nak tempek gambar2 jer..sebab aku suka  snap gambar walopun bukan ler terer mane..asal ada dan nampak objek..tu dah kira ok la kan...untuk info..raya cina lepas xgi mane2 pun..ari jumaat jer balik kejap ke Taiping jengok mak abah kat kampung..kebetulan nak anta sis aku yang dah lame beno memerap di rumah aku tu..makan tido dan b**** jer.. huhu...k lah..kejap lagi ada projek yang perlu disiapkan..nak tau..?? tunggu next entri ek...zazzzz

kami pun celebrate gak makan besar untuk CNY...hahha..teringat plak kat mr pizza...so.. ape lagi...esyah paling suka sup ayam tu..abis semangkuk si debab ni mamam...

sebelum bertolak balik kampung..sempat lagi jiran aku bagi buah mangga yang dah lame sangat bergayut kat pokok luar pagar umah aku tu..ada jugak buahnye di dalam kawasan pagar..tapi aku tak ambik pun...bak kata pepatah "orang memberi kita merasa"....besar buahnye...terus bawa balik kampung sekali..peberet abah nih..


kalau balik kampung..memang tak sah kalau tak naik motor pusing kampung...tambah plak kat kamunting ada jambatan baru...dengan lampunye...lagi la suka si esyah ni suh atuk bawak jalan-jalan....
last but not least..anak mama yang tembam...

otee..sekian dulu tuk kali nih...

nota kaki : sedang mencari ilham untuk projek kejap lagi..tp bile jengok esyah yang sedang tido tadi..badannya agak panas macam nak demam...kesian esyah..daa..wasalam..

No comments:

Post a Comment