Sunday, July 18, 2010

Little White Dress For Acha

Firstly...aku nak ucap tima kasih banyak2 kat SIL aku sebab sudi pinjamkan aku mesin jahit die yang lebih canggih dari mesin jahit mak mertua aku..tujuan mula nye aku nak buat langsir untuk rumah baru aku tu..tapi mak mertua aku baik ati sedekahkan langsir lamenye untuk di ubah suai dan disesuaikan dengan saiz tingkap dan pintu rumah aku...maka jadilah..dah pun siap dipasang...

Time aku balik Taiping ari tu singgah jap kat Nagoya dalam Tesco Taiping..nampak ade promosi kan..so gi la kejap..dah terbekenan plak dengan satu corak kain tu..simple jer...so beli la untuk dibuat langsir raya..(slot nie nanti aku sambung ek)...

Masa rehat time keje..boring plak xtau nak gi mane..so pi la kamdar kejap...konon2 nak tgk2 aje..skali ternampak satu jenis kain cotton nie..sweet plak..so sesuai kalau buat baju Acha nie...so hasilnye ni lah...lebihan kain tu aku buat baju kurung..tapi tak siap lagi...nanti aku tunjukkan dilain entri ek...jom layan aksi Acha yang kini dah makin pandai bergaya dan beraksi bile saje kamera aku terarah kepada nye....cun tak..???


Ni la gambar terbaru anak dara aku...yang kini makin nakal...comel tu dah tentu..hahahha...ape pun mama tetap sayang kamu...dress yang Acha pakai tu aku buat khas untuk nye..xde jual...

No comments:

Post a Comment