Monday, September 6, 2010

Berbuka di Rumah SIL

Pada 29hb Ogos 2010 yang lalu... kami sekeluarga pakat ramai-ramai berbuka puasa di rumah my SIL ...entri die pun dah ada...cume aku saje nak muatkan jugak dalam blog aku nih..yer la..tu pun sebahagian daripada aktiviti keluarga aku..so suke ati aku la kan...cume gambar xbanyak aku snap...korang tgk jer kat link SIL aku ni ek...macam-macam menu yang tersedia...masing-masing bawa bekal dari rumah..nak menambahkan lagi menu-menu yang tuan rumah dah ready tu kan.. cuma mak mertua aku jer bawa mangkuk tingkat... hahahha...pandai die...last2 die yang tapau sume..kah3...so layan jer gambar nie ek...




Best kalau sekali sekala dapat berkumpul...pelbagai karenah..gurau senda...dan macam-macam lah..bile dah berkumpul..yang paling penting ukhwah antara keluarga tu lebih erat..mudah-mudahan...

No comments:

Post a Comment