Monday, September 6, 2010

Salam Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin


Dikesempatan ini aku nak mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri kepada :-


  1. Suami Tercinta - Abang nanti kita bermaafan yer di rumah...

  2. Mak & Abah Mertua      - Mak sebelum balik Taiping Rabu ni kami singgah umah yer...

  3. Mak & Abah ku - Tunggu kepulangan ku pada hari Rabu nie...kita bermaafan di pagi raya...

  4. Ipar Duai - Aku mohon ampun dan maaf andaikata aku ada terkasar bahasa, tersilap kata dan mengguris perasaan korang sume..yang pasti tiada niat ape2..dan aku sayang korang semua....

  5. Adik-adik ku - jangan nak mintak duit raya lebih2 ek...cukup ape yang ada..hahahha....jangan lupe mintak ampun dengan aku....

  6. Ofismate - kepada bos aku yang spoting kasi can aku lepak ngan update blog nih, buat En. Emi, Kak Nor, Kak Marry, Kak Raja, Naim, Pian, Nash, Syed, Tapawan, Abg Padil mohon ampun dan maaf yer selama kita kenal nie...kira "0" la ek....

  7. PRA UPPL - xlupa kepada budak2 Pra aku di Lumut yang mungkin akan bertugas pada hari raya nie..aku ucapkan selamat bertugas dan mintak maap kalau ada silap salah ek....biasa la kadang aku suruh korang wat itu ini kan...

  8. Warga MPM - kepada warga MPM aku ucapkan Selamat Hari Raya..Maaf Zahir dan Batin..nanti jangan lupe jemput kalau open ofis lepas raya nie ek...

  9. Rakan Blog - walaupun tidak pernah bersua...dan ada juga yang melayari blog aku secara senyap2 tanpa meninggalkan mesej...aku hargai semua nya..semoga di Hari Raya nie kita dapat berkongsi cite di alam maya ek..

  10. Rakan-Rakan Facebook - kebanyak member tadika, member sekolah lepak kat facebook..so harap selamat menyambut hari raya aidilfitri dan maaf zahir batin..yang mane balik taiping jemput singgah ke rumah mak abah aku ek...

  11. mereka yang mengenali - kepada mereka yang mengenali ku sama ada sengaja atau tidak sengaja...walopun makcik jual kuih kat pasar ramadhan tu kan...aku ucapkan Selamat hari raya...

  12. Seluruh Umat Islam di Seluruh Dunia - Selamat Hari Raya....

Sekian..dah nak balik umah....jumpa lagi ek...

No comments:

Post a Comment