Monday, September 6, 2010

Menu Sepanjang Pose...

Assalammualaikum....
Bertemu kembali yer...kali nie tajuknye macam lebih spesifik dan nak cepat yer kengkawan..sebab rasa dah banyak sesangat entri aku yang tertinggal...mane satu nak mula pun xtaw nih...tengah duk susun baek punya dalam kepala otak aku yang sejak kebelakangan nie serabut...hahha...tetiba..
Rasanye entri nie xmenarik kalau tidak diselang selikan dengan gambar-gambar yang aku dah snap untuk disisipkan di dalam blog..kononnye dapat la update on time..tapi hampeh...sekarang nie update ikut mood plak...malas yang paling banyak sekarang nie..bukan ape..penat la...


nak dimulakan cite..first aku nak letak gambar menu masakan yang aku dah masak sepanjang bulan pose bermula dari tarikh xupdate la..aku pun dah lupe bile aku masak sume menu-menu nie..so kalau nampak cam tak banyak menu tu..kira aku dah terlepas pandang la nak snap atau aku tapau jer...layan ek...


Ayam Goreng Tepung Blackpepper


Asam Tempoyak Ikan Kembong


Kerabu Taugeh sempoi


Bubur Lambuk Campak


Tomyam Seafood

Ayam Masak Masam Manis (resepi Abg Cayang ku...) dimakan bersama nasi minyak kat bawah nie...sedap!


Nasi Minyak Abang Cayang Ku..


Macam-macam


Menu semalam...Telur Bungkus, Sambal Sardin Goreng, Sayur Campur,Masak Lemak Sotong & Mihun Singapore...


Sekian..sambung entri lain ek...

No comments:

Post a Comment