Tuesday, September 14, 2010

Biskut Raya Ku...Part 2

Assalammualaikum sume...

Bersua kembali selepas 5 hari kita menyambut Hari Raya Aidilfitri pada 10hb September 2010 yang lalu...dan masih lagi dalam mood raya..kan..untuk makluman aku dah mula bekerja semalam 13hb September 2010 bersamaan dengan hari Isnin..aku bagi chan kat bos aku ngan partner unit aku untuk beraya...baik kan aku nie..huhu..

ok lah..xmo cite pasal raya lagi...sebab nak kumpul cite2 dan aktiviti aku dan famli aku serta orang-orang disekeliling aku untuk entri raya special..hahahha..cewahhh..

Ari tu aku dah tempek gambar 2 jenis biskut raya yang aku dah buat..nie ada lagi 3 jenis yang aku tak tempek..antara sempat dan tidak..aku hanya berjaya menyediakan sebanyak 5 jenis biskut sahaja untuk hari raya tahun nie...alhamdulillah..berkat kesungguhan dan kesabaran aku...berjaya jugak azam tahun nie nak wat biskut raya sendiri...walopun cabarannya amat sukar tambah plak dengan karenah acha yang turut sama membantu...akhirnya inilah hasilnya....

Antara biskut paling mudah,senang dan cepat disediakan..dan paling digemari oleh semua....Biskut Cornflakes Madu..


Biskut kacang nie pun mudah sahaja..campak ape yang ada jer..hehe...tp sedap gak tau...


Biskut Kelapa Rangup nie biskut yang terakhir aku buat..xsilap aku sehari sebelum aku balik kampung...pukul 3 pagi aku tido semata-mata nak siapkan biskut nie....hrmmm..

So...itu ajer la biskut yang aku berjaya sajikan pada hari raya ari tu...untuk tahun depan..xtau lagi nak wat lagi ke idak..kalau berpeluang...banyak lagi biskut aku nak wat nih...barang wat biskut pun de lagi..maybe untuk Raya Haji...hrmm..why not kan...

p/s : sedis yang amat...kamera ku masuk wad...masih dalam rawatan...semoga cepat sembuh ya....

No comments:

Post a Comment