Wednesday, August 18, 2010

Kisah Semalam....7 Ramadhan..

sajer jer aku gatal tangan nak wat entri lain..kalau ikutkab trus ajer la cite di entri sebelumnya.. hahaha.. sajer nak banyakkan entri...untuk mengisi masa terluang.... semalam.. masih lagi spagetti..kali nie aku buat spagetti goreng...baki spagetti yang aku beli tu masih ada..termasuk bahan-bahan lain...

so macam biasa jam 5.30 aku masuk ke dapur untuk menyediakan bahan..keluarkan ape yang patut dari peti sejuk aku...supaya semua bahan berada pada suhu bilik sebelum dimasak..terutama daging ayam...dan bahan mentah yang lain..
tringat pulak nak anto kat mak sikit....so tapau untuk mak...sambil tu singgah kejap kat gerai-gerai depan Fasa 3A..Abg cayang aku nak minum air kelapa katanye..so beli dua tiga jenis kue untuk opah dan sedikit untuk kami berbuka....so boleh dikatakan meriah jugak la semalam kami anak beranak makan....alhamdulillah..rezeki...



nak jugak tempek gambo Acha yang sebok juga nak berbuka..dan paling  best die la tolong mengaminkan doa..tiap kali berbuka..

No comments:

Post a Comment