Wednesday, December 1, 2010

JaLaN JaLaN CaRi MaKaN

Assalammualaikum...

Dah lama banget rasanye tak melepak depan blog aku ni...lebih selesa jadi silent reader sekarang ni..ye lah..memandangkan kesuntukan masa dan perkara-perkara lain yang lebih penting untuk aku settlekan...kerja-kerja di opis dan rumahtangga perlu diutamakan sebab mereka lebih memerlukan khidmat aku...di opis meja dah bersepah dengan pelbagai macam kerja yang nak dibuat...tangan ada 2 saja..tp nak menjangkau kerja itu dan ini...kalau difikirkan memang tak terbuat dan ada jugak rasa sedikit bebanan tugas..dan ada jugak sampai melalut dan bercita-cita nak cari keje len..dengan sedikit kesabaran dan kekuatan mental..aku berusaha untuk menyiapkan semua keje-keje dimeja tu....insyaallah...

Back to the story...

beberapa minggu yang lepas..kami sekeluarga kuar jalan2..jalan punya jalan..leh ubah plan sampai ke Ipoh lak jalannye..huhu..punya la asyik kan...ish..ish...itu pun ikut ler tahap kerajinan abg cayang aku yang kadang-kadang mood nye tah ape ape tah..xnak cite panjang kowang sume layan gambo jer ek...dah bosan tengok gambo nie tebengkalai tak masuk blog...
Bab jalan-jalan ni..aku lah orangnye..fuhhh...abg cayang cam biasa jadi drebar yang setia..
kalau penat baru aku take over...

My Acha...jugak sehati dengan mamanye....siap posing..caya lah...

sampai Ipoh xgi mane pun..just singgah kat Ipoh Parade jer...kat situ lokasi peberet..kedai buku POPULAR la..carik novel....sampai skunk tak abis baca..sebab banyak sangat gangguannye...
Acha pun leh jadi Ulat Buku gak cam mama yer....xcited lepak membaca dalam kedai tu...

pas penat jalan-jalan cuci mata..lepak isi peyut plak..lapoooooo....

k lah..tu jer nak cite...yang penting ari tu aku dapat beli beg baru...hehehe...daaa



No comments:

Post a Comment