Sunday, December 12, 2010

Suka Sangat...

Assalammualaikum..wbt..
Bersiaran lagi...kali ni kerap pulak dapat mengupdate blog nih..tqvm to my lovely Abg Cayang sebab kasi chan 2 hari nie...Hari ni ada 2 perkara yang aku nak share dengan korang sume....first..petang tadi aku ke pejabat Pos Laju Sitiawan amik bungkusan...kiriman daripada Riddle Shop yang aku order tempoh hari...aku dah lama bekenan dengan beg yang satu ni..walopun ada dipasaran tapi xde brand yang aku minat nih...bukan la mementingkan sangat tentang branded item ni..tapi untuk beg ni brand Chanel Paris design memang cantik banget sehingga memukau mata ku...jatuh cinta pandang pertama..lebih kurang cenggitu la...harganya pun berpatutan....


cite yang kedua..dah banyak hari berangan-angan nak wat cupcake sendiri..tengok orang buat cantik dan comel..why not aku try buat..kebetulan adik aku pun penah wat masa die study dulu..so bleh la wat sama-sama...lepas gi Pos Laju aku terus gi cari bahan-bahan nak wat cupcake..beli skit jer..just nak wat demo...tu pun kalau jadi....
beli sikit aje....nak test power dulu..hehehe
k lah...tu jer nak cite...hasilnye tunggu entri len ek...

p/s : harap jadi la cupcake aku tu..huhu

No comments:

Post a Comment