Saturday, December 11, 2010

Pagi Sabtu...

Assalammualaikum...wbt..

Kalau semalam aku update blog hingga jam 1 pagi..tapi pagi ni alhamdulillah mudah saje aku terjaga dari tidur ku yang cukup lena....diulit dengan bantal disekelilingi aku...Acha jugak macam tu..tidak merengek mintak dibuatkan susu....tiada kacau ganggu berlaku malam tadi...memang sedap dibuai mimpi yang tah ape2...

Bangun seawal jam 6.30 pagi selepas solat aku terus ke dapur untuk menyiapkan sarapan pagi seperti yang telah dirancang semalam...Nasi Lemak...itulah sarapan pagi aku dan keluarga pagi ni...mungkin leh kenyang sampai ke petang...

Siap sume sarapan aku mengemas rumah yang memang kerap bersepah dikerjakan Acha...lepas tu menguruskan kain baju pulak..membasuh..menyidai dan melipat kain semalam yang berlonggok di ruang rumah...alhamdulillah selesai buat sementara tugas ku pagi tadi...waktu sudah pun menjangkau tengahari, namun tidak disedari dek kerana cuaca dingin di luar dengan matahari yang segan-segan mau menunjukkan diri...ditambah dengan angin yang cukup sejuk dan segar..terasa cuti ku amat bermakna..sambil layan facebook kejap..dan mengupdate blog....

Agenda petang ini masih dalam perancangan yang belum pasti....nanti aku story la kat blog kalau agenda itu menjadi ek....hrmmm ok lah...setakat ini dulu..wslm

Nasi Lemak Special...

No comments:

Post a Comment