Thursday, January 14, 2010

Aku YanG BUzy.....

Semenjak dua menjak masuk Tahun Baru nie...aku dh mula bz dengan keje2 opis yang dh berlambak menanti disettlekan..huhuhu..dulu ada gak assistant (budak paktikal)..skunk xde lagi budak paktikal masuk..kalau diorang ada ringan sket beban tugas yang aku sedang galas nie...kalau kat opis tu..aku mmg la PT..tp kadang kne juga jadi PAR...huhuhu...ape bleh buat....kerja musti diteruskan..
Di MPM aku ditempatkan di Unit Pelancongan & Pengurusan Lumut..so sume berkaitan dengan pelancongan, program dan aktiviti unit aku yang handle..tp aku memang suke keje di Unit nie...sebab jiwa aku memang pada dunia pelancong...(dh tentu lulusan Dip Pengurusan Pelancongan..)
Nak dicite..hari nie aku bz dengan surat2 jemputan dan kad2 jemputan utk program 17hb nie kat Teluk Batik..ada program gotong royong kat sane..so aku sebagai urusetia mmg nie ler keje aku..dh masak sangat...mmg xsempat nak borak kadang2...ape bleh buat tanggungjawab yang diberi kene la dilaksanakan.. kita dibayar utk sume tu walaupun kadang2 rasa cam xcukup jerk...huhuhu..tp xper..keje tu satu ibadah...berkat..( dh dapat 2 anugerah tahun lepas...huhu)

Meja ku yang dh xnampak rupe..bersepah dengan keje.....

Aku yang dh penat..muke letih.....posing sket jer..ilang kan penat..

No comments:

Post a Comment