Wednesday, January 20, 2010

SakiTnye MaTo Den..



Hai sume...nak cite pendek jer..no panjang2..idea pun dh tumpul nie..maklumlah aku xbrapa nak sihat nih..flu pun baru jer ok skit..tp kekadang tersumbat gak idong aku nie...semalam aku gi keje..tp masa aku bangun tido mata aku nie macam kene gam jer..pastu pedih lak tu..aku tgk cermin mata sebelah kiri aku nie dh sepet teruk nie..merah lak tu..tp aku pun xkesahkan sangat..gi ler keje cam biasa...sampai kat opis budak opis tegur kata aku cam xcukup tido...aku dh agak dah..kompem aku sakit mata...aduhhh paling aku xsuke..penyakit yang berjangkit nie datang lagi dalam idup aku setelah sekian lame aku xkene penyakit nie... Dalam kul 10.00 pg aku dgn Kala A/L.....eh Anak pumpuan..ahhh..lupe nama bapaknye..lantak la..biar die yang sambungkan namanye tu..kuar gi minum jap..ble dah rasa mata aku nie makin kabur jer..aku pun mintak die temankan aku gi klinik...aku lebih ske pi klinik swasta nie...cepat skit..xsampai 15 minit settle cek ngan doc siap ubat dengan MC 2 ari...so aku pun xde la gi keje ari nie...tp semalam aku balik kul 2.30 petang...sempat aku siapkan ape yang patut...sok aku koje cam besa...jumpe esk yer bosss...daaa

No comments:

Post a Comment