Wednesday, January 13, 2010

WinduNye Kat Blog Aku.....

Salam sume..rasanye dh lame aku xupdate blog nih...hmmm nak bt cam ne...rutin aku yang terlalu bz skunk nie membuatkan aku xdpt nak ngadap laptop nie...skunk baru ada peluang nak meluahkan yang terpendam...huhu..xde maknenye...sebelum tu..to Abg Cayang..tq yer sebab ari nie terpaksa kasi can ayang nak update blog..esok abg guna ekk...hari nie cam biasa p keje..cume sehari dua nie aku xbrapa nak sihat..kne flu la plak..tp xde sebarang penyakit yg merbahaya ek...nie baru ok sket..cume kalau kt opis tu sejuk..so lobang idung pun cam sesak jer nak bernafas..hehehe...nasib xdemam..aku kalau xdemam xper...tp kalau demam..nahhhh amik..suhu bleh cecah 38 ke atas...dasat aku...kat opis plak aku mmg bz..maklumlah awal tahun nie..sume nak kene prepare..order itu..bli ini...mohon duit..mcam2 lagi lah...yang benonye xde sgt cite aku cite dalam slot nie..just nk lepas windu update blog jer...sambil tu aku tempek gambo2 my Little Princess Acha....jom layan aksi2 Acha nie...kesahkan ajer..


Nie baju acha yang aku beli minggu lepas masa jalan2 kat Econsave..baju murah jer...tp comel kalau Acha pakai...aku suke...


Acha berangan nak pakai henpon..abis calculator aku dibuatnye henpon..nanti acha blajo pandai2.. mama bli enpon yer...( aku dulu fon umah pun xde)..ini kan henpon..


Abg Cayang aku bab makan megi die la juara..eee..xkuasa aku...kalau die makan Acha pun tumpang ler sekaki..(bukan sekaki..dh berkaki2)..dh tu nak makan bukan nk orang suapkan..nak makan sendiri..ha..itu ler jadinye....geram aku....comottttt..



Yang nie aku paling ske...hahah..menabung..simpan duit dalam tabung cam best jer..tringat masa kecik2..dulu aku xsesenang sekarang....kalau Acha nak jadi akauntan pun aku xkesah....jimat masa ada...

No comments:

Post a Comment