Tuesday, January 5, 2010

PaRt 3 : : : 3rd EntrY 2010 - 5 DaYs 4 Nites At My HoMetOwn

Lastnye aktiviti..kitaorang gi lepak..jalan2..makan2..shoping2..di TESCO dan Taiping Sentral...
aku kalau datang sni mmg suke dengan Szlingg Meee..hmmm sedap....
Yang atas kiri tu Deqda (satu2nye adik pmpuan aku)..Yang belah kanan atas tu Mohamad Zarifi (IPi..adik bongsu aku...)yang bawah tu ku ngan Abg cayang ku ler...(tiap kali nk snap gambo ngelat)...rosak kan gambo jer Abg Cayang aku tu...

Nie ler Szzzlinggg Meeee...hmmm

Nie plak Claypot Mee Tomyam..(hahaha...sejibik cam Mee Magi Tom Yam...) Abg Cayang kene tipu...

Seronok kalau lepak sekali skala..ilangkan tension yang sarat dikepala..hahaha

Mama..Acha..& Abah...

Lepas makan..aku bawa acha gi main2 kete token kat sebelah tu jer...bukan sonok lgi die...

Acha dengan aksi drift nye..fuh...terer ler anak mama nie....

Hati2 bawa kete tu yer...tgk atas bawah tau...hehehe
So..tu jer ler..nk cite...aku pun nk dudu dh nie...hehe..xsedar dh dekat kul 1 am...k lah..gd nite...so nk rempittt....assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment