Wednesday, December 2, 2009

......AbOuT My HePi FamilY......

Bowink plak Malam nie...abg cayang aku keje malam..kitaorang baru jer sampai petang tadi balik dari hometown aku kat tepen..acha pun dh tido tu...tapi nampak cam gelisah jerk tido die malam nie..berubah tempat agaknyer...yer la budak2 kan...

Disebabkan blog aku nie baru jer lahir...better aku cite dulu pasal famli aku nieh...aku nie dh pun berkahwin...kepunyaan seorang suami yang bernama Mohd Khairi bin Sahak dan mempunyai seorang puteri yang telah sepakat diberi nama Nur Qistina Aisyah bt. Mohd Khairi...aku ngan abg cayang panggil die Acha cuk cam..sebab tiap kali bangun pagi acam nyer bau die..tapi pada aku wangi la....aura anak la katakan....
nak nengok dua buah hati aku nie...hmmmm.....jap ek aku nk tempek gambo...

nie ler abg cayang aku....hmmm..



yang nie plak..ayg bucuk mama...acha...

hmmmm...mereka nie ler kadang kala jadi penghibur...kadang2 gak buat aku marah....tp walau ape pun aku tetap cayang kat dua insan nie...xde 2 orang cam xbermakna la idup aku nie....pelengkap segalanye...

aku rasa mata aku nie pun dh merah saga nie...so aku nk masuk tdo dulu lah...ngantuk dh nie...sok nak koje...sure meja aku berserabut tu....biasa la...k lah gdnite!

No comments:

Post a Comment