Saturday, December 12, 2009

Jam Baru Utk Abg CaYang ku..

Time lunch ari khamis ri tu..kul 1.00 pm aku ngan si kala kuar jap g bli rojak buah..tp aku bli buah yang dipotong tu jer...kureng skit kuah rojak yang manis tu..aku nie ske yang pedas2 jerk....huhu..kitaorang deside p Giant jer..kat situ ada jual...yang kat Billion tu ada gak..tp buah nye cam xbest jerk....sambil tu jalan2 tgk ape yang bleh ditgk...haha..skali aku tgk cam pesta jer satu kedai jam tu...mungkin ada special offer kot....xjugak...maybe kebetulan ari nie ramai kot...

skali tu aku pun tringat jam Abg Cayang ku yang dh lingkup tu...sampai skunk dia xpakai jam..tiap kali kuar susah plak aku nk tanya dia jam pukul bape...aku pun ajak ler si kala tgk2 jap...skali terbekenan plak aku kat satu jam nie...Abg Cayang aku xminat jam bekilat2 nie...yang macam besi tu...ha..aku tgk jam nie cam ok jer..harga pun xla mahal sgt cume RM 143.oo jer after diskaun...jenama DUNLOP...ok la tuh...nak mahal2 bli sendiri...so jadi ler aku bli....

sampe opis...alaaaa...ketas balut adiah plak xde...hmmmm...kira aku nie kreatif gak ler...aku gune jer ketas ape yang ada...aku design sket...balut...siap ngan small card lg...kira ok la tu...ari abg cayang aku keje siang...so pukul 7.00 lebih baru sampai umah...sampai jer umah Gift tu de atas meja solek aku...so ape lagi..dengan rakusnya die mengoyak ketas adiah buatan aku tu..trus ler pakai jam tu..yang geramnye xucap tq kat aku...eeee..geramnye...xpe aku bt don't no..esk nyer baru ler dia say thanks kat aku...hmmm..orang lelaki mmg cam tu...so nie ler Sajer sajer GIFT for my Abg CaYang...I Luv U Dear.

Jam jenama DUNLOP utk Abg Cayang Ku 143.00 hengget jer...

Walaupun murah amat beerti baginye...kan Abg Cayang ku....



Bahan Yang digunakan utk membungkus adiah Abg Cayang


Kreatif zone...ketas balut handmade by me..


Just For U Dear...Ikhlas..




































































No comments:

Post a Comment