Friday, December 4, 2009

TidO2 AyaM Daaaa....:-(

klau sume nak tau...pagi nie pun aku bleh update blog aku lagi....sbbnyer hari nie acha xsihat...dari petang tadi atuk ngan opahnyer cakap dia cirit birit...pastu batuk ngan selsema..opahnye kata abahnye banyak bagi mamam aiskrim...pastu makan plak buah langsat...hmmm..xleh nk buat ape la...nie aku rasa badannye dh suam-suam kuku dh nie...

Tadi aku bagi dia makan ubat demam..sebelum nie susah beno nk makan nye...tadi aku bagi elok jer acha minum...skali xsampai brapa minit...nahhhh..amik aku....acha muntah belambak-lambak...sian kat dia...sampai ke skunk nie...elok aku nk tido jer...jap tadi dia cirit lagi...dia tido pun xlena..jap2 ke sini...kang ke sana....pastu nangis...sampai aku dh ilang mood nk tdo...
tangan aku nie asik kene tepuk dia jer..kalau aku stop jer....mula la bunyi...nie nampak dia pun dh btui2 lena kot..aku pun nak tdo dah nie...malam nie malam tido2 ayam la aku.....k lah..good nite sume.....







No comments:

Post a Comment