Sunday, December 13, 2009

Novel KesaYanGan..

Kalau korang nak sebelum aku kawen ngan my Abg Cayang...aku mmg ske dengan satu hobi nie...tapi lepas kawen minat pada hobi nie cam dh kureng sebab beberapa faktor yang xdapat dielakkan...aku suke gle baca novel...pendek kata mmg setiap kali abis jer satu buku..buku lain akan aku cari sampai dapat...kalau xdapat tu cam xde kepuasan bagi aku...ada gak kengkawan yang sama hobi dengan aku...tp aku nie jenis xsuke pinjam..sbb nk jadikan buku2 novel sebagai koleksi peribadi aku... bayangkan dalam satu bulan aku akan spent hampir 50.00 hingga 70.00 hengget utk beli buku2 yang aku rasa jalan citenye best untuk dibaca(cam bazir jer kan...)
aku kalau baca novel nie mmg emo skit..bukan skit la...kadang kalau bab yang feeling abis tu..ha...siap bleh menitiskan air mata...huhuhu...bukan jiwang..tp penghayatan terhadap cerita yang disampaikan oleh pengarang...mmg best la kalau dapat hayati dengan baik satu2 jalan cite tu...ceewwaaahh...

tp novel2 kesayangan ku tu sume kat kampung aku di Tepen...(Taiping la tu)..rasanye xsilap aku dekat 30 buah ader kot...yang ada disini cume 4 buah diantara yang mmg best penah aku baca la...aku nie mmg minat abis ngan kat sorang penulis nie...Aina Emir namanye...fuuhhh cite nye mmg meletup la...kalau sape yang penah baca bleh share ngan aku la...

so nie ler antara buku2 koleksi yang mmg aku sayang sgt2...
cite nie kisah cinta rahsia yang mmg best...lebih dari 30 kali aku baca nie...xjemu...


cite nie mmg tragis...bayangkan baru kawen jer husband meninggal time honeymoon...

Aduhh..mmg tangkap abis feeling nye cite..nak tau kene baca...


Yang nie pun byk kali gak aku baca...

nie la antara koleksi terbaik novel yang aku ada....

p/s : kepada peminat2 novel bleh la share ape2 jer pasal novel nie yer....






























No comments:

Post a Comment