Tuesday, December 29, 2009

Beautiful Dress N The CuTe Panties For Acha...

Salam sume...semenjak 2 menjak 3 menjak..bermenjak2 nie...rasanye hampir setiap hari aku berjaya mengupdate blog aku nie walaupun ader halangan dan rintangan nyer.. huhuhu..rintangan yang pertama ble Abg Cayang aku dapat mengadap laptop nih..huh..alamat xde peluang ler...hehhe..jgn mare yer Abg Cayang ku...yang ke2 plak halangan dari Acha yang semakin iri hati ble mamanye mngadap laptop nih...tp kalau dia join skali menjerit2 die sonok...yer lah berjaya menggugat konsentrasi aku...so aku nk cite hal semalam dulu..
Petang semalam aku plan nak g pasar malam..nak cari barang2 skit..(cam barang nk buat laksa plak) hehehe..aku ajak ler mother in law sekali...kot la dia nak gi...dh lame dia x pi pasar malam tu..dalam kul 6 aku pun merempitkan diri dan mother in law membonceng aku...dengan moto father in law..."Acha duk ngan atuk yer..mama ngan opah nak g jap jer pasar malam" kata ku kepada My Little Princess..so dia pun cam ok jer.."tata acha..nt mama blik kite alan2 naik moto yer" dia pun balas "tata..tata"..pas jalan2 kat pasar n beli ape perlu..aku ngan mak pun balik..tub2 jam dh kul 7.30 mlm...xjdi ler bawa Acha alan-ala...sian die...(sume Opah Acha punye pasal..pilih tudung berjam2...)hehe..jgn mare mak yer...dh belikan tudung kira ok la tu...

Balik jer umah..aku beli kan mamam utk die..dia pun mamam ler diatas ribaan aku...atuknye kata rindu kat mama die..eee...kejap jer aku pegi dh rindu...ngade2 la tu..ke membodek nk gi alan2...time tu Abg Cayang ku pun dh balik...kami plan nak kuar jap..cari barang keperluan rumah..barang Acha ngan aku...kitaorang deside g GIANT jer...aku kalau g Giant tu mesti nak g tempat baju budak2 nie..sbb suke sgt tgk...beli lg la suke...belek punya belek aku bekenan satu baju nie...aku tya Abg Cayang ku..."cantik tak yg nie"...dia kata.."cantik..amik jer la"..aku pun amik jer ler...pastu aku tringat plak satu bende...nk bli suar kecik Acha..heheh...die nie kalau pakai pampers cam tu jer..kdg2 tgn nyer gatal nak bukak gam pampers tu..so aku rasa kalau pakai suar kecik lg bagus...selamat..aku pun bli la 5 suar kecik utk Acha..so jom kite tgk picture kat bawah nie....

BeAuTifuL Dress FoR AcHa

Cute Nyer Suar Kecik Acha....beropol lagi...

No comments:

Post a Comment