Wednesday, December 30, 2009

Yahoo...balik Kpg...

Dalam jam 10.00 pagi kitaorg pun bertolak ler ke Tepen...x la jauh pun..excitednye melampau..yer la tempat jatuh lg dikenang..nie kan pula tempat bermanja (ibubapa ku)..ank mu akan pulang...(cam nk raya plak)..ah..kesahkan aje la...dalam perjalanan tadi sempat la aku snap 2@3 gambo Acha dan Abg Long masa dalam kete..si Abg Long sebuk mengira bape byk lowi (lori) kat jalan..tiap kali nampak lori..asik menjerit jer..naik pekak tlinga aku..sabo jer la...yang si Acha biasa la dia dengan Tangkap Leleh nye...heheh....


Sampai jer kitaorang kat umah mak abah dalam jam 11.30 pg...rehat jap..then aku ngan adik ku (Siti Zahida)..dekda jer...sediakan hidangan makan tengahari...ari nie mak aku masak simple jer..tp mak masak selalu sedap..selera jer aku makan walaupun simple...so kami pun isi perut yang kosong..mak abah mertua ku pun selera mengadap rezeki...Acha aku suapkan...walaupun pedas..dia mmg ske masak lemak cili padi tu...Abg Long dengan kesahnye yang pada mula nye macam cacing kepanasan..asik nk duk atas riba atuknye...

ari nie mak masak..ayam masak lemak cili padi, sambal ikan, bendi goreng, ikan masin, sambal belacan dan ulam...tu jer...


No comments:

Post a Comment