Saturday, December 19, 2009

Novel Oh Novel

Ha...Kalau korang nak tau aku dh nak berjinak2 balik dala dunia Novel nie...macam sayang plak nak tinggalkan hobi aku yang satu nie...ari tu masa g kedai Pustaka An Nor xsilap aku la...aku belek gak buku-buku novel kat situ...skali ada la satu buku nie yang aku rasa cam best jer....so utk ilangkan rsa rindu kat hobi aku nih...aku pun beli la satu novel nie...so ini ler novelnyer.... Tajuknyer "Yang Sebenarnya" tulisan Aisya Sofea...
Jom layan Sinopsis Novel nie....

"TIDAK semua cinta itu berbalas. Inilah yang terjadi kepada Eddie. akibat Cintanya ditolak oleh Nazirah, sepupunya, dia nekad membawa diri ke London. Hatinya perlu dirawat.
Kelukaan Eddie mendapat simpati daripada Nadhiya, adik Nazirah. Melalui kiriman email dan YM, Nadhiya sentiasa meyakinkan Eddie bahawa cinta akan datang lagi. Namun hati Eddie belum terbuka untuk cari pengganti...
Seiring waktu berlalu..Cinta Eddie semakin memekar. Dengan semangat baru, Eddie pulang bersama cinta untuk Nadhiya. Malangnya kalimat keramat itu tidak terucap dibibirnya, apatah lagi Nadhiya melayannya seperti seorang abang..Eddie jadi penasaran. Akibatnya mereka sering bertelingkah tanpa sebab...Nadhiya memendam rasa...
Lelaki itu seperti memusuhinya..
Semua harus dirungkaikan. Eddie perlu berterus terang tentang perasaan sebenarnya dan Nadhiya perlu mesti menyedari bahawa cinta baru Eddie adalah untuk dirinya......!"













No comments:

Post a Comment