Wednesday, December 16, 2009

Entri About My Father & MotHer In Law...

Gelagat Acha ngaco atuk & Opah nyer

Sori la mak abah mertuaku...t nak masukkan gak gambo nie...cam best jerk untuk dikongsi dengan yang lain...heheheh..kalau u all sume nak tau mak ngan abah mertua aku masing-masing ada hobi mereka yang tersendiri...

ha..mak aku nie kalau bab memasak die mmg rajin...sbb tu ler aku jadi comel...ckp jer nk makan apa...sume die bleh buatkan...tp tgk ler keadaan..memandangkan mak mertua aku nie mengidap kencing manis...so xupaya la aku nk mintak dia buatkan ape2...ape yang dia masak aku makan...sebab aku keje susah nak memasak nie..kalau ari cuti baru ler bleh nk masuk ke dapur...selain daripada memasak...mak mertua aku nie pandai jugak la buat kraf...die pandai mengait...aku pun bleh la juga...tapi xrajin ler..ikut mood aku jgk...tp mak aku nie kalau die buat tekun betui..aku pun xleh nak follow....aku rasa yang last skali nie...mak aku nie suke btui dengar radio..hmmm..kalau die dapat pasang radio..nak plak lagu hindustan...aduhhhh...pokak tolingo den ni ha....bleh pecah gegendang telinga nie....
pasal abah mertua aku plak nie...die nie jenis yang pentingkan kesihatan..maklumlah hasil pengalaman lampau die dalam bidang Medik nie...so sampai skunk die la yang jadi doc dalam umah tu...segala ubat dia ada..heheheh..abah aku nie hobinyer skunk berbasikal..ala...mcam POWERMAN tu...ha cenggitu ler lebih kureng..die sanggup tu beli basikal mahal siap dengan topi, baju, seluar..pendek kata mmg macam pelumba lah...caya la dad...aku pun support jgak aktiviti die...bagus aktiviti tu..selain daripada tu abah mertua aku nie pn pencinta alam jgk la..die ada small garden kat blakang umah nie...tp aku lupe nk snap gambo taman mini tu..pada aku sweet la dan bleh gak nak release ape yang patut kat situ..sebab abah mertuaku banyak tanam pokok bunga comel2 jer..hmmm...gitu lah citenye..yang xbestnye..aktiviti diaorang tu Acha la pengganggunya...




No comments:

Post a Comment