Wednesday, December 9, 2009

MaKan SeaFooD...

Hari nie aku berkesempatan lagi nk update blog nie...hmmm nak cite story semalam...semalam antara perkara yang rasa best nk masukkan dlm blog aku nie xlain xbukan time aku dgn budak2 opis termasuk ler bos-bos aku kat Komuniti tu...En. Emi ngan Kak Nor n bebudak paktikal...g makan seafood..bos aku lagi sorang tu En.Sharil xdapat join sebab dia ada hal kat kuala..hmmmm..xper aku bleh tolong makan kan utknyer...yang si pian plak bz dengan chaletnyer...cam tu la rutin kami kat opis tu...
nak dipendekkan cite kami sume blah dari opis kul 1.00 pm...destinasi yang dituju ialah Restoran Seafood Bakar D'Muara jalan nk ke Lumut tu...sampe jer sume dah terhidang..umpama orang lapo diberi makan ler..ape lagi...pas Nash baca doa kitaorang pun pelahap ler sampai kenyang....besttt...jom layannnnnn....


posing abisss..lapo benonyer nie..aku dan si kala jengking..opsss sori Mrs Gopalan....

Haa..yang nie Boss beso En. Emi ngan Lady Boss Kak Nor..yang terselit tu Nash namenye....


yang nie kak Mary...ngan kak Raja...muke lapo...senyum pun buat2 jerk..



Nie plak budak-budak paktikal opis aku...yang sorang tu Naim staff baru MPM..alamak..muke Mattt..xnampok..sowi...


hmmmm..ni ler menunyer... sedapnyerr!!!

















No comments:

Post a Comment