Wednesday, December 30, 2009

Cite Tak SengaJa...Father In Law ku..

SEMALAM mak aku dh tipon aku...sebuk tya aku ble nak balik Tepen...aku cakap esk..(ari nie ler) sok pagi nye aku bekemas2 sume barang2 yang patut dibawa masuk ke dalam beg siap masuk dalam kete...kali nie my Father In Law ler kne anto ke Tepen..sebab Abg Cayang ku keje lagi malam nie..sok pepagi baru dia balik...Mother in Law pun ikut gak...bawa Abg Long skali sebab mamanye keje...so kami ber5 ler ke Tepen ari nie...slalunye tiap2 pagi Father In Law aku akan pegi cycling dulu..yang macam aku penah cite sebelum nie..kuar kul 7.00 pg..dalam pukul 8 lebih dia balik la...td sedang aku bz nk kemas barang kat dapur (amik susu Acha)..abah panggil aku.."t cepat ler"..dari gayanye aku dh paham..sebab dia dh posing..aku pun segera mendapatkan ape yang dimaksudkannye...sebelum berlalu aku cakap.."jap abah..tgu.."mak mertua ku terpinga2 melihat gelagat aku yang cepat2 ke bilik amik smthing...hahah..ghupenye amik kamera..nk tgkap gambo abah ku dengan basikal kesayangan nye...ketawa mak...sambil mengejek.."itu pun nk bergambo"aku sempat la snp 3 keping gambo..jadi ler...nie la father in law ku...hmmm..segak ke ensem...hahahaaa..

Nie ler Father In Law aku...Father kepada si Watie tulisan nye chantique tu...hehehe

No comments:

Post a Comment