Sunday, December 27, 2009

HaTi Ku di Kampung...

Sori yer opah..tokwan...Acha ngan Mama blik lmbat skit..huhuhu

Rindunye aku nak balik kampung nie..jumpe mak..jumpe abah...adik2..sepatutnye aku dh boleh balik ari nie..tp ntah ler kenapa tetiba rasa cam xnak balik plak...orang tua2 kata kalau hati kita berat nak pergi ke tempat yang mmg kite plan nak pegi jangan pegi..takut nanti ada plak yang terjadi...aku pun xpasti..tp itulah hakikatnye...aku pun xjadi la balik ari nie...xtau plak ble aku nak blik tepen...esok..lusa...aku akan balik jugak..xlame kejap pun xpe....yang xbestnye abg cayang ku xikut skali..xbest ler cuti aku kali nie....ape bleh buat dh nasib...kepada mak..abah..dan adik2 ..dekda dan ipi tunggu..nanti aku balik ler ngan anak sedara korang yang dh makin nakal nie yer....tell the truth..i always miss u all....jumpa kite di kampung......

Sajer jer aku letak gambo kampung nie.. Nie bukan kg aku pun..nie gambo Kg Pinang Sebatang dalam cite Budak lapok...adaptasi dari cite lame Bujang Lapok...hehehe

No comments:

Post a Comment