Friday, December 25, 2009

Hari Ke3 CuTi Ku....

Ari nie xbyk bende yang aku buat..tp untuk menghilangkan rasa bosan yang mula menguasai hati nie..aku nk lepaskan segalanye di blog nih...nak borak dgn mother in law pun dia xde..dh gi jalan ke umah kakaknye di Pasir Panjang...bukan ler jauh sgt pun...kg tu kat belakang kawasan taman umah tempat aku tinggal nih...die ler jadi teman berborak aku kat umah....untung aku dapat mak mertua yang spoting gle...nasib badan...selain dari melayan karenah acha yang makin nakal aku rasa...eeee..geram jugak aku kadang2 dengan perangainye...xbleh duk diam langsung...jap ke sane jap ke sini...hmmm..ank bertuah...sampai kekadang aku bt blog nie pun dia nk tumpang sekaki..kalau sekaki xper...nie dh berkaki-kaki...walau ape pun sebagai ibu...aku orang yang paling gembira melihat My Little Princess Acha membesar di depan mataku...semoga keluargaku sentiasa dibawah perlindungan Nya....aminnn..ari nie aku ader surprise....utk mereka...hehehe..esspecially for my mother in law...shhsss..nak tau ape..tgu cite selanjutnye.....

No comments:

Post a Comment