Sunday, December 20, 2009

D' Chalet Impian

HMMMM...minggun nie nak xnak kene jugak ler aku bertugas di Chalet Impian..selalunya yang koje situ pian...tapi minggu nie die ada hal keluarga nak bawak adik ipo nye kawen kat Johor nun..bos aku plak bz dengan bisnes barunya...so aku ler kne take over kojer mereka...xper la...skali skala per salahnye..kira aku OT la tu..masyuk gak xbanyak pun...bukan xcukup duit..tp ble rezeki tu diberi..terima jer la dengan senang hati....hehehe...

Kat chalet tu aku ada geng2 lain yang menguruskan chalet gak...terutama bos beso kat chalet tu en. zahrin..Tuan Pengurus 20%..hehehe..dia Tuan Pengurus Koperasi Permai MPM....ha..kepala otak bisnes dia nie..pastu kelakar orangnyer..terhibur gak ler kalau bowink2 tu....sesape yang keje kat chalet nie kne ada stamina mendengar yang tinggi..biasa la keje dengan public nie bukan senang...macam2 karenah mereka yang kita kene layan...ada yang memuji dan mengkeji tu bleh tahan banyak nyer...so pendek kata pekak kan telinga butakan mata..kuatkan Iman....hehehe..stakat nie segala masalah dapat aku tangani dengan baik...spoken kene bagus...aku stat keje mula kul 10.00 pagi sampai ler 5.00 petang...tp memang best la keje kat chalet tu..lagi best kalau chalet tu aku yang punya...hahahhaa...

Nasib baik ler time aku keje tu xpanas sgat..sebab musim ujan...kalau x berbahang gak ler kat tempat aku tu...hmmm..tapi aku enjoy keje kat situ..walau pun terpaksa berdepan dengan orang awam yang banyak masalah tapi best....
Aku dan Chalet Impian...

P/s : Kalau sesape yang berminat nak booking..bleh contact aku.....!!!

No comments:

Post a Comment